Capek

salam...


Dalam sedar tak sedar, ana rasa keletihan sedikit sebanyak telah memberi kesan kepada diri.. Haih.. jadi biol sikit. Astaghfirullah.

Mungkin ana banyak menghabiskan masa di pusat rawatan lebih dari rumah, berehat. Bila ada masa, ana lapangkan dengan membaca..mendownload bahan bacaan yang menarik dan uhurm...layan naruto sikit-sikit. (sikit jer)

Muhasabah kembali..apa yang ana telah pelajari minggu ini? Amal apa yang meningkat dalam diri ana? Kebaikan apa yang telah terzahir dengan izin Allah?
....kosong?

Penat itu datang dengan sendiri, bebal dengan code-code perisian yang tidak dapat difahami, susun atur proses yang rumit..mencadangkan untuk mengasah kembali ilmu yang telah berkarat dalam membangunkan website.

Pening dengan pengaturcaraan perisian yang cuba ana bangunkan untuk memudahkan kemasukan aliran tunai jualan,stok dan invois bonus untuk ahli. semakin bertambah dan merunsingkan. Memandai cadangkan diri nak bangunkan satu software yang memudahkan urusan dokumentasi syarikat, malah mengimpikan untuk mengedar dan menjual perisian tersebut kepada bakal 5 stokis yang akan tumbuh. Panjang angan ko fikry...

Huhuhuhu...gigit telinga Adham!! Belasah Hakim!! dan mengusik emak!! huhu..

Alhamdulillah, amanah dan tanggungjawab yang diberi, akan dipikul sebaiknya.
Menyusup dalam di sanubari,
" Tiada daya dan kekuatan hanya melainkan izin dari Mu, Ya Allah."
"Permudahkan urusanku, percantikkan akhlak ku, tingkatkan taqwa ku, agar setiap langkah lebih dekat dan dekat pada Mu."
"Ya Allah, berikanlah padaku kefahaman para nabi, hafazan para rasul dan ilham para malaikat yang dekat dengan Mu ..ameen."

"Tiada daya kekuatan tanpa izin dari Mu, Ya Allah."

**ahmad fikry : Azam!! : masa yang mendatang akan menjadi mukmin yang terbaik akhlaknya, terbaik amalannya, terbaik lisannya..pada kadar usaha yang terbaik oleh ku dengan kehendak Mu. Ameen..
Share/Bookmark

0 comments:



Dimanakah lagi 'kegelapan' pada jiwa yg mengenal Allah dan Rasul-Nya.
Powered by Blogger.