20 PeRKara Ttg SaYa?

Salam..

Apadia apa tag tu? huu.. siap award lagi.

20 perkara tentang diri ana. Banyak sangat laa..

1. Pendiam tapi suka berterus terang.
2. Pemalu
3. Seorang yang suka mendengar, mudah dan sukar membantah. (kecuali pada org yang pemikiran dia mmg salah berdasar hujah dan dalil berkaitan. Memang menyinga la ana tk kira status..huu)
4. Penyegan dengan perempuan.(dah brape tahun ye tak bercakap dgn pmpn ajnabi?)
5. Suka membaca dan menconteng
6. Suka sgt minyak wangi. Musuh pun leh jadi akrab kalu dia bg minyak wangi. huu..syg sgt2. (xda musuh lg)
7. Suka alam. Kalau tensen2 sgt tu, suka lah gi explore gunung atau hutan, sorg2 pun jd keje. Tgk Kebesaran Allah, damai hati.
8. gemar tomyam, sup dgn pajeri terung,ayaq asam. Gaul dgn nasi dgn sup penuh mangkuk..pergh..
9. tak gemar pulut, buah tempatan dgn keturunan siput,kerang dll.
10. Suka pedas tapi tak tahan dgn pedas..huu..
11. Terburu-buru dgn ketegaq bila risau atau geram. (bad habit)
12. Suka mengusik dgn org yg rapat. (suka pekena)
13. Setakat ni, tiada sape pernah tgk ana mrh kot? (kcuali adik2..hehe)
14. tak tahan bila lapar, blh mkn org. (dlm hati)
15. sedikit gila2 bila penat, letih dan sibuk.
16. Sangat2 tidak suka menjawab panggilan..(maaflah kwn2. habit. sms ok.)
17. Paling tak suka org tak reti nk flush lepas guna mangkuk tandas.
18. Suka ceramah kt diri sendiri sebelum tidur. (bila penat,letih biasanya)
19. Haa....suka kaler hijau lembut, biru lembut, koko, maroon dgn hitam.
20. suka minta nasihat, minta diceramah dgn mencari-cari jalan untuk mentarbiyyah hati, supaya dekat, makfirah pada Allah..(ya Allah...kenalkan kami pada Mu sehingga kami benar-benar mengenali Mu.)


Itu lah serba sedikit tentang diri ana. Apapun yang lebih mengetahui hanyalah Allah Azza Wajalla.

Nak kena tag org lain? hurm...siapa eh?

:: Tag Ini Dituju Kepada ::
Semua orang yang telah membaca...hoho.
Share/Bookmark

0 comments:



Dimanakah lagi 'kegelapan' pada jiwa yg mengenal Allah dan Rasul-Nya.
Powered by Blogger.