Blog Terbaik


Assalamu’alaikum..

Sudah lama rasanya tidak mengupdate blog nih. Memandangkan bertukar kerjaya di tempat baru dengan cabaran yang baru. Masa untuk ‘dunya’..huhu

Bagi saya, pengalaman ‘blogwalking’ para blogger secara tidak langsung mendedahkan kepada kita corak pemikiran antara generasi dan kerjaya. Pola intipati blog yang variasi menjadikan kita bersikap memilih untuk menjadikan blog yang dikunjungi dekat dihati. Saya juga antara blogger yang memilih blog yang menjadi tatapan rutin saya. (dan lain-lain)

Ust Zaharuddin
Ust Hasrizal
Dr Zubaidi

Adalah antara paling kerap saya lawati. Sebagai blogger, banyak manfaat yang kita ceduk dari halaman blog orang lain,kadangkala tanpa sempat mengingati link mereka selepasnya. Terlalu banyak.

Blog boleh jadi satu perniagaan,diari,jadual program, mahupun informasi.
Pernah saya tercengang-cengang mengikuti segerombolan blogger generasi lebih muda membungkus-bungkus rahsia perihal “malam jumaat”. Sekadar satu perjalanan untuk memahami isi tulisan yang variasi. Blog punya trend bahasa yang tersendiri dalam menafsirkan corak pemikiran masyarakat/individu.

Apapun, Tahniah bagi mereka yang menyediakan informasi hebat berlangsungan dengan minat mereka. Dari blog, saya mendapat informasi kesihatan, penjagaan computer, mekanik, job description, gadget percuma,pelbagai lagi.

Saya?
Masih begini mengharapkan kesempatan masa dan pengubahsuaian blog yang lebih bermanfaat.
Download percuma? Manual DIY? Motivasi? Gambar? Moga-moga.
Saya doakan kita semua berkongsi manfaat, sekalipun sedikit,ia tetap berkat.

Petua Ubati Kurap. Sapu hari-hari sedikit kapur makan dan biarkan kering.Awas pedih! [info] hehe

ahmad fikry : punya sangat banyak blog yang tidak terurus, memperlihatkan diri yang punya banyak idea namun sukar dilaksana (mokey mind). Kenalpasti kelemahan, strive for the success! Yeah yeah..


'Kindness is a language which the deaf can hear & the blind can see'


Share/Bookmark

0 comments:

Katogeri



Dimanakah lagi 'kegelapan' pada jiwa yg mengenal Allah dan Rasul-Nya.

Powered by Blogger.